9 August 2009

England here we come!

Charles de Kunffy på TTT

Yey! I september drar vi til England og TTT for å se på clinic med Charles de Kunffy. I 3 dager skal vi se denne utrolige mannen undervise. Blir alltid så motivert av å se ham! Gleder meg!
Blir hyggelig å besøke kjente trakter, jobbet her i 2001-02, og lærte masse om god ridning.

Mer om TTT her: http://www.ttttrust.com/
Og mer om Kunffy her: http://www.charlesdekunffy.com/
Søk gjerne opp bøkene hans på http://www.amazon.co.uk/

* telle dager *


Yey! In September we're leaving for the UK, to TTT to attend a clinic with Charles de Kunffy. For 3 days, we'll watch this incredible man teach, and get inspired. Looking forward to it!
Will be good to go back to TTT, used to work here from 2001-02, where I learnt masses about good riding.

More about TTT here: http://www.ttttrust.com/
And more about Kunffy here: http://www.charlesdekunffy.com/
See more about his books on http://www.amazon.co.uk/

* counting the days *

No comments: